time of my life.!

Igår var de den värsta dagen på länge:/ då våra 8 mån bara försvann. tårarna bara rann trodde jag skulle gå under. Men tack vare min Madde klara ja de ganska bra . Prata med ekki på kvällen ska till han ikväll hoppas på bra vet att jag inte kan leva utan dej. du är min andra halva<3..
På fredag blir de bergsjö med min ungedam:) mysit de.
som de verkar just nu så är jag ledig tills 31 aug så skönt hoppas dom inte ringer idag men de skulle inte förvåna mej:/ vill verkligen ut ihelgen och ha de som bäst med madde,

Konstig alla börjar skolan nästa måndag men inte vi:/ har inte riktit fatta de där än ja e..
 Restan av veckan ska jag nog tillbringa med madde och min bebisar i hope..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0