Cool rider

Igår jobba jag och slet var förbannat trött, sluta typ kl 8. åkte till madde min snela hest vi satt och prata mest. Sen åkte jag hem till enånger känns som om jag aldrig är hemma längre nu när man jobbar å sånt konstigt, hinder aldrig med min bebisar saknar dom så himla mycket:(
Idag ska in till stan med johanna sen ska jag åka och jobba igen.
Kommer väl göra av med mycket pengar idag igen när de är handelsdagar i stan ojoj pengarna bara flyger iväg fan.

Fan igår sa du saker som du inte borde sakt du är lika mycket inblandad i det här som jag, men de är jag som får vara orolig och du bryr sej inte ens undrar bara vad du ska göra Ja kanske bara finnas där för mej men nee inte du  så jävla lågt av dej, jag tänkte försöka fixa upp allt igår men du va så jävla konstig men nu får de vara såhär jag orkar inte. Du behöver inte bry dej om vad jag får för svar idag jag tar hand om det själv eftersom du inte bryr dej endå.......

nu ska jag sminka mej och fixa håret Hejdå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0