Heej

Tokit nu har man skaffa en sån här oxå:) och de är såklart Maddes fel. Haha nerå
imåndags åkte jag och min madde till gävle klev upp kl sex på möran jävlar va trött vi va åkte tåget halv nio från hudik kom fram typ tjugo i tio. Hade riktit trevligt vi åt två gånger och massa tok köopte skor och smink. Vi var hemma i hudik igen kl fyra kanske då packa vi de sista sen drog vi iväg till hölick för att tälta så himla mysit hade vi de:) På tisdagen va de toppen väder:) vi sola hela dan och bara hade de skönt men nu ser man ut som en räka i ansiktet. På söndag - Tisdag hölick igen<3 Madde gumman tack för underbara dagar Älskar dej otroligt.<3

Idag ska jag jobba och slita igen jobbar tills lördag sen är jag ledig några dagar igen

saknar emma<3

Kommentarer
Postat av: madde

tack själv! <3

2007-07-05 @ 12:40:40
URL: http://madeleinestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0