Ledig!

Nu är jag ledig enda tills tisdag skönt:) det är riktit kul att jobba där endå alla är verkligen jätte trevlig ska jobba hela agusti oxå sen blev de troligen mer sa Marie hon skulle kolla mer på¨de:).!! Nu måstre jag gå med i facket oxå säger mamma massa toksaker man måste göra och komma ihåg :/ allt är tokit ibland vill jag bara att de ska vara skola till hösten! men men. Träffa även Karro lilla i onsdag sötnos saknar dej men den 20 är de du och jag på krogen:) toppen då blir du hela 20 år börjar bli gamal du haha:) Sov hos ekki från onsdag till torsdag lillevän vad jag älskar dej tokit:) Sen åkte jag in till stan på torsdag vid en halv ett träffa min emma vilket var länge sen:/ vi gick runt på stan köpte hårfärg och skit sen åt vi macka på jambo:D mums. sen for jag och jobba:)

Idag har jag städat mitt rum nu blir mamma glad iaf;) haha sen vänta på att familjen kommer hem alla är ju borta ensam ja. Plus att min bror borde komma hem från stockholm har vart på metallica dumman ungen borde va hemma farligt på sånt där:)
sen åker jag till min madde vet ej vad vi ska hitt på men nåt toka blir de väl<3<3<3...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0