Time of my life.!

Jadu tokit är de nu igen. igår va jag istan med mamma och handla lite:) sen vart de mat mums mat skulle jag aldrig klara mej utan. Sen åkte vi till söderhamn jag köpte mej ett par foopa tofflor:) fint skön som faen, även några underkläder blev de:)
Sen på kvällen gick jag till syster och ungaran blev nerspydd av sjuka lilla Kim två gånger blä men de är synd om han när han är sjuk:) Sen vid en åtta gick jag och johanna hem till mej och såg på dirty dancing så jävla bra fiilm:D ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH BAAAAAAAAAAAAABBY:D MAHAHA
Nu ska jag snart till stan med ekki sen hem till han och ta hand om min plutt:/ tycker så synd om dej<3 Imogon ska jag jobba jobba:P sen torsdag oxå sen ledig hela helgen då är du min madde sen drar du till tyskland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0