Tokit de kan bli

Tokit tokit:) Igår jobba jag till kl 20 00 skönt åkte direkt till min snuttis, vi åkte ner på donken åt lite strips sen åkte vi lite epa med linus å dom:D haha tokit. Vi träffa även ekki, dennis, stefan på station fyllisar. sen åkte vi hem till madde , Jag, Madde, Martin, Linus och borgen åt bullar mums:D När dom åkte kolla jag och Madde på nån film. Mysit gumman älskar dej. Tycker du ska stanna hemma från tyskland:)


Idag ska jag bara vara hemma och ta de lungt vila se film så mysit.
Imorgon blir de Emma sen lilly hoppas ja.:)<3
saknar dej emma vi ses fan aldrig längre:'(
Sen jobba bara två dar denna vecka sen ska jag bara umgås med min madde innan hon åker till tyskland fy faen vad jag kommer sakna dej  TOKIT.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0