Halsfluss

Nemen oj va ovanligt att jag har de eller inte. I fredags Jobba ja fast höll på att dö med min hals men marie va så snäll gjorde ört te och massa :) sen åkte jag hem och la mej. Men På lördag morgon mådde jag skit hade feber ringde akuten fick komma in till kl 12, Där va de som vanligt fick penicillin jag fråga om de inte fanns nå annat dom kunde göra men hon verka inte fatta nå den där doktorn så nu får jag väl äta penicillin de börjar bli som en vardagsmat för mej, Va hemma hela lördag åt piggelin så de sprutar ur öronen på mej  mamma köpte 15- 20 st till mej för att jag skulle få i nåt i magen iaf, de är inte lätt att svälj när halsen är igensväld men fick i mej lite mat de tog ungefär en halv timme 40 min att äta upp de jag hade på tallriken:)
Idag ringde jag oxå och sjukanmälde mej mådde inge vidare i morse hosta har jag fått så de är inte så trevligt att servera folk när man är så e. Men på onsdag ska jag jobba igen sen helgen blev de tror ja:)

På tisdag ska jag va med mitt HJÄRTA massa vad jag saknar henne. Vi ska även åka karusell och äta massa godis i helgen på marknaden:D haha iaf godis är ett måste eller hur hjärtat?!

Sen vet jag inte vafd jag ska skriva mer bara att jag har världens bästa kärring
och att jag har världens bästa ekki som jag älskar otroligt mycket<3

OCH FÅR INTE GLÖMMA Adam, Emil, Kim ni är mina ljus saknar er nå fruktansvärt<3

Kommentarer
Postat av: madeleine

men du, brännvin i massor också höppes ja fruntimmre mitt! :)<3<3

2007-09-02 @ 14:09:28
URL: http://madeleinestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0