Iloveyou

Jadu, idag fick jag min tillbaka min rosa mobil eller de va inte min utan jag fick mej en ny:D IHHH. Va med maria på stan träffa Karro igen oxå , vi gick på jambo och fika lite mackor. Jag köpte Jätte fina nya höst stövlar :) riktit nöjd, Mamma tyckte tillochmed att dom var fin och då är de nå fel;). Träffa Älskling oxå en snabbis..<3
Och jag hämta min emil på dagis imorse eller imorse och imorse kl var ju faktist 12 , så glad han blev skrek HEEEEEEEEJ och sprang mot mej så glad man blir av han jämt min lilla bebis:)

Igår var jag på stan oxå med min madde. först va vi på sjukan hos hennes morfar sen gick vi ner mot stan och åt lite kebab på kebab hoaus, Lovar att snart behöver vi inte säga vad vi ska ha;)..

Även att jag känner att jag vill ha ett annat jobb:/ känner inte för att jobba i delsbo nå mer, för de första att de är jobbigt med alla bussresor fast de är ju endå inte så långt men endå. sen att jag en viss person GÖR MEJ ILLAMÅENDE KOMMER SLÅ IHJÄL DEJ SNART. SEN att jag vill ha mer tider och mer lön, för jag vill flytta själv med min Älskling till stan eller så.men de finns ju fan inga jobb:/ . Får svar i veckan om kläppen men jag hoppas de inte skiter sej :/ .
Jag har ont i huvve har nyss ätit godis:) min nya medecin och tropåfan att de hjälpte oxå haha.
Nu ska jag snart se beck.
Ihelgen blir de nog JOBBA då så klart sen Madde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0