Marknad i glada hudik

börja fredagen  med att jobba så himla trött, Lilly fick även komma och jobba med mej vilket var trevligt och klara de riktit bra. Sluta vi nio tog bussen till stan möte frugan min sen gick vi in på själva marknaden vilket inte va så himla kul som de brukar. bara samma samma alla va typ fulla som svin och sprang runt och skrek och hade sej ojoj . Träffa iaf Min man gick med han ett tag och erik och stefan:D haha Ekki toffla efter mej hela kvällen :) Kvällen var inte mycket mer va en sväng på statiol oxå men sen vart de busstation med Ekki, Madde,Olsson och Micke:)MYSIT. sen bar de av hem till madde på cyckel och ni kan ju gissa vem som fick trampa:)?!! Åt mackor sen i sänga på engång.

Kl Nio nästa morgon ringer MIN MAN OCH VÄCKER OSS JÄVLAR VA ARG JAG BLEV. Så jag och madde vart ju pigg klev upp fika sen åkte vi ner på marknaden och Kolla lite åt LANGOS MUMS.Sen även en sväng på stan köpte ny BH och Trosor , 12 20 med bussen till delsbo och börja jobba kl ett jävla va pigg man va INTE. men dan gick fort helt plötsligt va jag på markanden igen med frugan Jävla bra fruga jag har ja<3 ni skulle bara veta. Marknaden va samma som igår men jag var på dåligt humör efterlite saker men men sånt händer man kan inte jämt vara glad tycker jag. Hände inte mycket mer den kväll..

Söndag samma sak klev upp nio åt frukost sen in i duchen sen marknaden åt LANGOS. Träffa Mamma fick pengar till en ny plånbok TACK MAMMA<3 sen iväg och jobba Och lilly kom oxå fan hade inte klarat de utan dej igår gumman<3. sluta runt nio fick sitta och vänta på att bussen skulle komma kvart över tio:/ tökit men men Pappa hämta mej i stan sen fick jag komma hem:)!

Nu är jag vaken har precis lagt kim kl 09 49 trött känns som om att man aldrig får sova ut.
Även att jag är grymt nervös inför fredag när jag ska på intervju i fjällen om jobb i kläppen:S SHIT AS NERVÖS...

Nu har jag inget mer att säga. Förutom att jag har världen bästa Kompis Madde<3
Och världens bästa Kille EKKI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0