7 april

Måndag och jag är redan slut och jag ska jobba hela veckan till och med lördag:/ fan vad less jag blir. Ibland längtar jag tillbaka till skolan( men bara ibland) saknar mest vänner och klass. 
 
Har vart hos Älskling hela helgen har umgåts med emma:) vi var i hassela på skum och pool party haha så jävla roligt. Vart lite skit men jag Älskar dig Älskling<3
Igår fyllde Kim 1 år GRATTIS MIN ÄNGEL., var dittens ner och fika lite och lekte,

Har nyss städat mitt rum skönt att ha den skiten gjort, så ikväll blir de bara slappa vill gå en sväng men de regnar/snöar ute:/

neenu ska jag ringa johanna sen ska jag se tv.

Psst även att jag och älskling har 1 år och 4 mån imorgon:P ojoj va tiden går fort.

Hoppas min larsson kommer hem i helgen<3

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0