pink bitch

Ja var ett tag sen man skrev här då, men man har ju itne riktit med tid, Jobbar mesta delen sen umågas men Älskling och vänner. Men jag jobbar nog bara två veckor till sen är man arbetslös kommer blir helt konstig har ju jobbat hela tin sen jag sluta skolan men de är ju bara att försöka hitta nytt men de är inte det lättaste heller.
Det enda positiva är att jag kan vara hos älskling mer:)

Jag längtar sjuk till ihelgen först på fredag ska jag vara med Älskling så klart:D sen på lördag ska jag och johanna (och kanske Sophia) till sundsvall och shoppa loss lite, sen blir det lyskväll i borka på kvällen det ska bli jätte kul var länge sen jag var i enånger och var med kompisar, blir ju mycket så nu när jag och Ekki bara träffas på helgerna,

Även att jag saknar det gamla, saknar Emma och Lilly jätte mycket dom som har lämnat mig här i hudik.
och min madde såklart saknar jag hon som jag hade hela föra sommaren:/ det är konstig hur man kan skiljas så fort saknar allt med min vänner.
Ja hoppas iaf att Emma kommer hem till marknaden:)

Men nu måste jag hoppa i säng jobbet väntar i morgon igen

puss&kram E

Kommentarer
Postat av: madeline

Jag saknar dig! <3

2008-08-27 @ 18:35:37
URL: http://madeleinestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0