regn.!!

Fan va de regnar ute:S hata detta väder, ge mej sommar och sol då blir jag nöjd:) men jag kommer säkert att jobba mesta delen av sommaren. Men jag har beställt en ny bikini nu EN GULD, hoppas den kommer snart, inte för att man kan bada än , men badhusen är alltid öppen:D
har nu bestämt att jag ska röra mej mer, man kan ju inte se ut som en stoppad korv tills SOMMAREN 2008, men jag har ju ett tag på mej hahah.

Jag ska snart åka på jobbet, ska åka med johanna och hennes mamma in så slipper jag åka buss sen gå ute i regnet .sen tror jag att jag ska åka till älskling ikväll istället, Syster ringde och fråga om jag kunna passa emil och kim på fredag morgon och de har jag svårt att säga nej till. men men.

Ihelgen då?!! hmm väntar på att madde ska höra av sej, på lördag ska jag iaf jobba 8 timmar så de blir hemma kväll på fredag.

Och älskling de känns som om jag aldrig har tid för dej men:/ jag försöker jobbar ju en hel del och du går i skolan sen har du träning, men det är ju huvudsaken vi ses <3 Jag Älskar dej obeskrivligt mycket<3

emma miss you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0