Torsdag.

Torsdag snart helg:) men jag jobbar på lördag.
Men imorgon kväll blir de mys hemma med mamma, räkröra och massa gött,
sen lördag vet jag ej än då. Andreas kommer hem oxå Han saknar jag sjukt mycket + att jag behöver prata med dej om lite saker.
Kolla nyss på vi äter oss till döds LIXSOM hallå vakna en tjej va så tjock att hon inte kunna få barn men försökte inte ens gå ner i vikt:S fan va arg jag blev på henne.
Själv börja man längta efter en mage+bebis men sånt vill inte min man ha än på länge;) så får klara mej ett tag till har ju mina tre bebisar endå ja som duger lika bra.

Och nästa helg längtar vi tills då ska jag umgås med EMMA:D ska bli toppen blir MAT OCH SEN FOTBOLL.

Just de även i veckan ska jag och johanna gå på KINA:D wihhi Älskar den maten

Ne måste i säng ska upp och passa ungaran imorgon sen jobba kl 11 00

ÄLSKAR EKKI MEST<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0