23 maj

Det var länge sen man skrev blogg nu, men tiden räker inte alltid till.
jag är iaf sjuk gick hem i onsdag vid halv ett flera timmars plåga, ville inte gå hem för att chefen blir lite sinnig men sen orka jag inte mer mina ben skaka och jag mådde förjävla dåligt, Skönt att vara hemma lite och vila upp sig.
Ikväll blir de film med johanna tror jag ,:) Jag ska inte vara ute så mycket nu så att jag sjuknar om, Imorgon ska jag nog åka till Älskling vi ska se finalen av melodifestivalen:D det ska bli spännande men jag blir så nervös så jag inte vet vad jag ska ta mig till, men jag tror nog att de går bra för charlotte:) tror inte hon vinner men kommer nog på top 5.
Även att Adam är sjuk:/ han har typ haft magsjuka i över en två veckor så han åkte till sjukhuset igår och tog massa prover stackarn nu är de bara att vänta på svaren:/

Sen så Längtar jag tills Jag och Älskling åker utomlands:D aaaaaa ska blir så kul, vi åker med hans kusin och hennes kille:D ska bli så underbart en hel vecka med älskling massa mys och bad, sol kommer bli otroligt underbart. Jag Älskar dig så mycket Ekki alla dagar med dig och jag blir bara mer och mer kär i dig:)


Nu ska jag ringa syster sen lägga mig i sängen och Läsa:)
kiss(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0