Sol:)

Åå underbart att vakna när solen lyser:), men har inte sovit mycket inatt, Johanna gick typ kl 02 00 sen somna jag inte förens vid en halv fyra när brohan kom hem , hatar att sova i hela huset själv det värsta som finns, så när han äntligen kom så somna jag som en stock.
Filmerna vi hyrde var iaf bra:) + en massa chips, dip och godis:D mums:)

 Tänkte gå ut i solen en stund snart sen åka till ekki:) blir hemma ikväll för oss ikväll också orkar inte gå ut när jag vart/ är sjuk.

Kom på att de är snart 1 år sedan jag tog studenten , kan inte fatta hur fort de gått igentligen tyckte de nyss var att jag och maria vakna på morgon och åkte iväg till Johan på champanje frukost , skulle lätt kunna göra om allt det, var en underbar känsla att ta studenten även balen så himla kul. Man saknar verkligen skolan och klassen ibland:/ visst är de skönt att komma ut och jobba med men endå Hr var en underbar tid, sen så har man inte träffat nå i klassen heller nästan, träffar mest karro, inte ens maria som jag var med Varje dag typ dynget runt i skolan mycket förändras när man slutar, Jag och karro har kommit varandra väldigt nära efter vi slutat och de är ju bra iaf:)

Nu ska jag verkligen ta tag i körkortet eller i sommar ska ta en snabbkurs annars kommer det aldrig att blir av för jag skuter och saker hela tiden tänker jag ska börja snart men de blir aldrig så nu jävlar ska jag börja har ju pengar så de finns inget att tveka på + att mamma också betalar:) Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag skjuta upp på de många gånger till, är nervös för att börja:/ men de går nog bra till slut.

Ja men solen väntar
Kiss (K) E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0