Lördagen

Lördagen börja bra, vakna självklart upp med min bästa:) Vi låg i sängen och myste ett tag, sen städa vi efter fredagen hemma fest haha ingen vacker syn fy fan:) men sen vart de mycket mycket bättre.
Vi gjorde inte så mycket mer under dagen myste och prata, sen vid en halv fyra gick vi på pizzan och åt mat, Mums älskling bjöd eftersom jag är fattig efter ullared resan hahha:D
Sen satt jag hemma och vänta på Johanna och Emma men johanna kom inte huhu snyft:( Men Emma kom vid kl sex då börja vi dricka och sminka oss och grej sen drog vi ner till Lina och johanna för Lina fyllde 19 grattia grattis:)
Där blev det hela upp och ner jag fick i mig alldeles för mycket så när vi skulle till bussen så tappa jag ölen så allt gick sönder sen börja jag må illa :( Väl framme i stan spydde jag som en gris somna hemma i emmas lägenhet mådde as dåligt, Henke kom och hjälpte mig sen emma tack för att du tog hand om mig!
Vid halv tre vakna jag med panik i magen vart är ekki? hur ska jag komma hem till han? ringde han som tur va var han kvar i stan så jag fick åka hem med han:/ Var lite ledsen där ett tag:(. Sen hemma i ilsbo somna jag i hans famn min underbara Älskling :)

Nu är det en ny dag och jag mår dåligt en igår men som sagt sånt händer alla:)

Ikväll börjar GOSSIP GIRL HIHIHI:D Längtar


tack och hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0