NO AIR.

Har inte så mycket att säga. bara att jag älskar min Ekki mest av allt på denna jord jag fattar inte hur man kan älska en person så mycket som jag älskar dig. Jag är överlycklig som har dig vid min sida. Jag kan verkligen känna att de är dig jag kommer spendera mitt liv med att de allitid kommer vara vi. Och inget kommer att hindra oss från att leva lyckliga tillsmans. Mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig . Älskar dig nu och föralltid:)

Jobbet är som vanligt bara att jag jobbar sex timmar nu bara mellan 07 30 och 13 30:) skönt men de är på olika sätt trivs ju där så, simmar även två, tre gånger i veckan måste få bort lite av magen :) hehe ne men de är skönt att göra nå spe nu när jag jobbar så lite så finns de inte mycket att göra, för hos Älskling är jag inte varje dag.

Sen har jag världens bästa vän Johanna som alltid finns där i vårt och tort  vi har gått igenom mycket den senaste tiden men vi går inte med böjda ryggar för de. vi kommer alltid att vandra hand i hand vad som än händer för du är den som står närmast mitt hjärta:)<3


Saknar även min Ängel hon som jag alltid haft bäst kontakt med:/ Miss you like hell gumman  du kommer alltid betyda mycket för mig emma

Sen lilla Madde gumman vår vänskap försvann snabbt kändes det som från att jag bodde hos dig typ till inget :/  Men du är kvar i mitt hjärta och det kommer du alltid vara.

men nu ska vi vara lite posetiv:D snart är de helg och då blir de festa.;)

Love you / emelie


Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag saknar dig hjärtat !

2008-09-18 @ 18:33:02
URL: http://emmaselinamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0